חברות הדם הטבורי: תא לחיים, קריוסייב, טבורית.

בפוסט האחרון סיימתי את סקירת חברות הדם הטבורי בארץ, בפוסט מסכם זה אחזור בקיצור רב על רשימת החברות

חברת מדיפריז מפעילה את השרות תא לחיים, החברה הוקמה בשנת 2003. החברה מבצעת את איסוף הדם הטבורי בכל בתי החולים ולידות הבית. בדיקות המעבדה ושימור הדם הטבורי מתבצע בבית החולים הדסה עין כרם. ניהול המקצועי והמדעי של בנק הדם מתבצע על ידי פרופ' ראובן אור ומר שמחה סמואל. לחברה יש הסדרי הנחה עם קופות החולים. (עוד על הסדרי קופות החולים). 

פרטים נוספים על תא לחיים

השרות של חברת קריוסייב בישראל החל משנת 2001, איסוף הדם הטבורי מתבצע מכל בתי החולים בארץ ולידות בית, עיבוד הדגימות והקפאתן מתבצע במעבדות החברה בפולין. לחברה הסדרים עם קופ"ח. (עוד על הסדרי קופות החולים).  

פרטים נוספים על קריוסייב 

חברת טבורית הוקמה בשנת 2004, מבצעת את איסוף הדם הטבורי בכל בתי החולים ולידות הבית. בדיקות המעבדה ושימור הדם הטבורי מתבצע בבית החולים שיבא, תל השומר. ניהול המקצועי והמדעי של בנק הדם מתבצע על ידי פרופ' ארנון נגלר. לחברה יש הסדרי הנחה עם חלק מקופות החולים. (עוד על הסדרי קופות החולים

פרטים נוספים על טבורית

שיקולים רבים ושונים קיימים בבחירת בנק הדם הטבורי, אני ממליץ לבצע השוואת מחירים בין הבנקים השונים, (ניתן גם למלא את הטופס בצד שמאל ולקבל הצעות ישירות אליכם ללא טרחה) לשמירת דם טבורי כדי לעמוד על המחיר הריאלי בתחום. עלות שמירת הדם היא הרבה פעמים פונקציה של נגזרות רבות ולכן כדי שתהיו רגועים יותר בקבלת ההחלטה כדאי כי תבינו מה אתם בדיוק מקבלים בתמורה לכספכם. (ניתן גם למלא את הטופס גם כאן)

אני ממליץ לאלה מכם הבודקים את האפשרויות בשימור דם טבורי באופן פרטי לקרוא על היבטיו השונים של הדם הטבורי וכמו כן לבחון את השירותים השונים של החברות הפרטיות לפני קבלת החלטה. ניתן לקרוא באתר מספר מאמרים הסוקרים את הנושאים החשובים:  היתרונות והחסרונות בשימור דם טבוריהאם לשמור או לא לשמור דם טבורי, מה הוא ההבדל בין בנק דם טבורי פרטי לציבורי.  כיצד בוחרים בנק דם טבורי פרטי ולאפשר לכם לבצע השוואה בין חברות בנקי הדם הטבורים ולהבין את מבנה העלויות והמחירים.

יש לך שאלה? תגובה שברצונך לכתוב?
שלחי אלינו בטופס למטה את שאלתך/ תגובתך:

⇐ האתר אינו מתחייב לפרסם כל חוות דעת אלא לפי שיקול דעתו הבלעדי.

אין לייחס למידע המופיע באתר תחליף לעצה רפואית, התייעצות עם רופא או חוות דעת מקצועית. לקריאה על תנאי השימוש באתר.

Scroll to Top

שמירת דם טבורי - קבל/י הצעות

הרשמו עכשיו, חינם וללא התחייבות!